Lanterna

2017



Kunde inte undkomma att Åhlens hade ett väldans trevligt erbjudande på nätet idag, 20 % på allt online! Kändes som ett erbjudande man inte kunde ignorera. Jag är inne i något slags mode med inredning, vill piffa och fräscha upp lagom till vårens intågande. Men då vi bor i andrahand sätter det ju vissa begränsningar på en, möbelmässigt och tavelmässigt bland annat, det går ju inte riktigt att bara kasta ut saker hur man vill, och hur gärna man vill (tro mig)!
 
Det gäller alltså bara att göra det bästa av situationen. Och i förmiddags när jag tog en liten promenad för den friska luftens skull och för att S skulle få jobba lite i fred råkade jag glida in om Åhlens, himla otur jag vet. Mina ögon föll direkt på denna vackra skapelse (objekt) och det var kärlek vid första ögonkastet. När jag då kom på det här med att Åhlens rabatt på nätet idag blev jag ännu mer kär. Traskade raka vägen hem och nu ligger en beställning på bland annat denna nedan. Då jag är ett stort fan av Rituals produkter passade jag även på att fylla på lagret av ansiktsrengöring. Det var nära att en ansiktsmask slank med men det fanns för många olika att välja på, tror jag får undersöka vilken som passar torr fnasig hud innan några förshastade beslut sker. 
 
Nåväl, åter till ljuslyktan, om någon skulle vara intresserad över hur den ser ut så kommer det nedan: 
 
Lanterna var namnet
 
Och skulle någon vara intresserad av rabatt på Åhlens är koden HJARTA17, festligt!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?