Parkerad

2016



Typ vad man skulle kunna säga om min placering i soffan sedan cirka någon timme tillbaka. Lång dag på jobb följdes av att jag mötte upp Anna för en fika i stan. Hjärnan hade jag nog lämnat på jobb, ungefär som plånboken som låg hemma. Som tur var löste det sig ändå! Vad hade man gjort utan swish?!?

Tog en spontan tur in om en blomsteraffär med rea och kom hem med ett olivträd i miniversion som numera förgyller mina 20 kvm. 

Hade storslagna planer på en stunds vila efter fikan, men istället lockades jag med på ett träningspass, kul men extremt jobbigt. Känns att det var ett tag sedan konditionen fick sig lite träning...nåväl, efter det har jag åtminstone fått en lugn kväll. Sebbe har middag med uppsatskompisarna och jag funderar på att krypa till sängs istället för att vänta uppe. Ledig dag väntar imorgon och förhoppningsvis en bra sådan. Solsken är beställt!

Nej, jag tror faktiskt det blir sängen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?