Morgonbestyr

2016



Ligger och drar mig i sängen medan Sebbe preppar för en heldag i skolan. Jag har jobbat helg plus gårdagen vilket innebär ledighet för min del. Har inga storslagna planer för dagen mer än att ta mig ner i stan och hämta ut spexbiljetter till helgen, och vila såklart, vila, vila och vila. Det återstår bara 3 jobbdagar för mig denna veckan innan vårens efterlängtade helg är här, Valborg!

Håller på att knyta ihop helgens planer med champagnefrukost, parkhäng, grillning om vädret tillåter och slutligen utgång! Dagen efter ska jag och Sebbe ha "dejt". Spex och sushi innan dess, längtar! 

Precis som alla andra månader har jag svårt att förstå var även denna månad tagit vägen, men inte mig emot, snart är maj här och förhoppningsvis även lite bättre väder! Men som sagt, innan allt fantastiskt i helgen ska jag njuta av ledigheten idag, och så är det ju löning imorgon, guld!

Bild från en kvällspromenad för några dagar sedan. Under bara Lund, kanske är detta sista våren här?










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?