Småstjärnorna

2015



Efter en trevlig gårkväll till massa schlagermusik är jag snart redo för ytterligare festligheter. Idag står tjänstemannafest på schemat Vid klockan 3 ska alla deltagare infinna sig utanför Helsingkrona för att i lag leka lekar under eftermiddagen innan vi går på sittning och efterföljande utgång lite senare. Mitt lag har blivit tilldelade temat småstjärnorna vilket jag tycker är HUUUUR KUL SOM HELST! Hade till en början svårt att bestämma mig för utklädnad men så småningom kom jag på det. Det är väl klart att man ska vara Britney spears?!
 
Outfiten hänger redo och jag kör nostalgilåtar, Britney Spears, Backstreet Boys och Spice Girls!
 
Något i denna stil blir det ikväll
 
Tiden rinner iväg, dags att börja tagga!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?