Sköna maj välkommen!

2015



Min frånvaro lyser här på bloggen men så får det vara nu för tillfället. Dygnet har tyvärr inte mer än 24 timmar trots att det ibland känns alldeles för kort!
 
Förra veckan vet jag inte riktigt vart den tog vägen. 2 dagars uppsatsskrivande innan det vankades långledigt. Jag och min uppsatspartner var extremt överens om att vi förtjänade några dagars ledigt och det har varit HELT underbart. I torsdags rullade även Johanna in i Lund för valborgsfirande och systerhäng. Förhoppningsvis blir det mer av den varan inom en snart framtid!
 
Valborg rullade på och jag hade antagligen den bääästa helgen på väldigt länge. Grillning, traditionellt parkhäng trots skitväder, lite mer grillning, mängder av skratt, nya vänskaper, spex, sushi, balklänning och ännu mer skratt är väl en snabb summering av helgen. Jag känner fortfarande mig en aning sliten men det är väl med all rätt. Ska försöka att röja undan dagens dos av plugg i rimlig tid och förhoppningssvis komma i säng i tid också, men jag vet ju hur det brukar sluta.
 
På fredag väntar tenta, en satans omtenta för att jag hamnade 3 poäng under godkänt på vad som jag hoppades skulle vara min sista tenta. Jag har inte alls pluggat så mycket som jag hoppats på, men det är väl att bara bita ihop, isolera sig från omvärlden och köra fullt ut dessa sista dagar.

Hann även med att inviga Johanna på systemet...


Och kasta tårta på kuratelet!

Och så klart insjungning av våren!









 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?