Pre-tentaväntan

2015



Jaha, alla andra på nationen taggar för tandem och jag sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan få komma iväg och skriva min tenta. Tandem, vilket är att massa studenter från Lund beger sig upp till Göteborg för att sedan cykla ner på en tandemcyklel i par under natten har väl aldrig lockat i sig, cirka 30 timmars festande är nog inte riktigt min grej, men nu när man ser alla taggade människor känns det ändå en aning bittert.
 
Nåja, jag ser åtminstone fram emot att få tentan gjord och ha en lugn kväll i Gabbsans sällskap ikväll. Imorgon är planen att jag möter upp familjen för lite shopping på dagen och på kvällen tänkte jag och Gabbsan åter sammanstråla och bege oss neråt för att möta upp de tappra festarna i Lundagård, hoppas vi lyckas tajma in det!
 
En aning vemodigt alltså, men det ska nog bli en bra helg ändå, tror min kropp behöver en helg utan fest och stoj!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?