Pöl av dagar

2015



Ja det är väl ungefär så som det känns när man inte har några speciella planer under dagarna, de flyter ihop helt enkelt. Som tur är det helg nu vilket innebär att min ledighet får sällskap av alla andras också. 
 
Vaknade redan vid 06.45 av att solen lös igenom persiennerna och svagt kunde jag till och med höra fågelkvitter. Jag som hade tänkt sova ut riktigt länge sa hejdå till sovmorgonen och tro det eller ej klev ur sängen. Passade på att bränna av tredje passet för veckan på gymmet, gäller att passa på när man väl är uppe. Gymmet var nästintill tomt och jag NJÖÖT!
 
Resterande tid av dagen ska spenderas i tvättstugan innan jag möter upp Gabbsan efter hennes praktik och rullar ner i stan. Traditionsenliga rundan på systemet för att fylla upp inför kvällens stundande sittning med Wiid-west som tema. Jag är inte supertaggad på att festa men det kanske ändras ikväll, om inte så blir det en tidig kväll och kanske en film.
 
Men först är det som sagt dags att ta tag i lite tvätt.

Onsdagens uppsättning kanelbullar, har nu sisådär 3 påsar med kanongoda bullar. Skänkte en påse till familjen vilket verkar ha uppskattats!

Mötte upp syster och pappa för en liten tur i Malmö igår, klappade lite hästar och njöt av solen.

Samlade vuxenpoäng genom att köpa blommor till min balkong och slutligen tog jag en läskande glass utanför domkyrkan med Gabbsan, bra dag!








 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?