Fredagsförväntningar

2015



Naglarna har precis fått sig en ny vårig färg, lagom tills det är dags att fira helg. 
 
Gårkvällen bjöd som sagt på Eurovision och mys med choklad, Måns gick vidare men det var kanske ingen överraskning, konkurrensen var väl inte särskilt stor just igår. Morgonen bjöd på balkongfrukost med Johanna, lagom tajmat för att intasa samtidigt som byggarbetarna hade sin morgonpaus. Lite otur med att solen gick i moln precis när vi satte oss, men det blev ganska bra ändå!
 

Snart ska jag knalla ner för att hjälpa till på fredagspuben vi har här på nationen. Ska flippa burgare och servera öl i mängder innan det är min tur att svida om, knäcka första ölen och dricka in fredagen. Vi roddar tydligen förfest i min korridor innan vi beger oss ut på nationen. Några i korridoren ska fira tenta, jag ska fira att uppsatsen är klar, det kan inte bli annat än bra!
 
Men först lite lunch och sedan ner mot puben, det kommer bli en bra fredag det här!
 
Bjuder på min favoritbild för tillfället. Sebastian, jag och Robin. Fina, fina ni!


 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?