Välförtjänt ledighet

2015



En riktigt tuff vecka går mot sitt slut och jag har idag genomfört ännu en aexamination, klarat vet jag inte än dock! Har tidigare fått höra att den var väldigt svår, dels för att man egentligen hade behövr mycket mer tid och även för att det var väldigt höga krav på ens presentation. Tanken var i alla fall att vi fick ett patientfall för ett tag sedan att arbeta med och sedan skulle vi upprätta en plan för fortsatt vård. Måste faktiskt säga att det gick över förväntan och nu väntar jag på resultatet som kommer nästa onsdag.
 
Idag har jag även begett mig hemåt för att fira Johannas födelsedag som inträffar imorgon. Sk bli skönt att komma från studentlivet för en helg, inte festa utan bara njuta av släkt och familj och god mat. Tyvärr blir det ju en del tentaplugg också med tanke på den stora stundande tentan nästa vecka, sista tentan på min utbildning!

Men som sagt, lite njutning ska jag nog också hinna med!

Istället för att jag ska slippa babbla på om veckan ger jag istället veckan i bilder - TADAAAA!

Förälskade mig i mitt nya påslakan, kap på IKEA och nu kan jag, Norah och Gabbsan synka påslakan (ungefär som att synka mens), jag tjuvstartade dock!

Fick ett ryck och gjorde en vimpel, få ingredienser men ett himla bra resultat! Har man tur så delar jag med mig av hur man går tillväga!

Och det mest fantastiska, årets första uteglass (som jag här redan slurpat i mig), magnifikt!

Nu sätter jag på glasögonen och gräver ner mig i en nylånad bok!





 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?