Kaos utan kaos

2015



Ännu en vecka av tentaplugg inleds idag och trots att den stora tentan inte är förrän nästa fredag känner jag mig ändå sjukt stressad. Kan dels bero på en muntlig examination jag har på fredag som jag fasar inför. Denna vecka känns det också som att jag har SUUUUPERMYCKET att göra och mina listor känns milslånga, nästan så att raderna i min kalender inte riktigt räcker till och inte heler dygnets timmar. Men det finns väl inte mycket mer att göra än att bita tag i punkt 1 och jobba sig neråt. Jag har åtminstone redan hunnit med 2 av dagens måsten och ska strax bege mig neråt med veckans lass av tvätt.
 
Som tur är hade jag mysigaste helgen på länge och det känns redan tomt utan Johanna. Som tur är beger jag mig hemåt i helgen för att fira hennes 20-årsdag (Vad hände med lillasystern som precis började på gymnasiet?!?). Presenten är åtminstone numera löst och jag ser fram emot en helg med släkten, vila upp sig är aldrig fel.
 
Nåja, nu väntar tvättmaskinerna och skolböckerna på mig, Ikväll blir det förhoppningsvis träning med träningspartnern,
 
Later!
 
Gårdagens pannkaksfrukost












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?