"Hell week"

2015



Som en klasskompis så fint beskrev kommande vecka på....ett rent helvete om man får säga så, vilket man får! på fredag gäller det, sista ordinarie tenta om man bortser från sluttentan i januari. Skrämmande när man tänker på det så. Nåja, jag har insett att jag varit lite för optimistisk inför tentan och att "det löser sig" inte riktigt passar in i sammanhanget. Men vad finns det att göra, plugga på som att det inte finns någon morgondag och hoppas på det bästa, om inte annat får jag väl bara skriva om den lite längre framåt, men det hade varit skönt att bara kunna räcka fingret åt salstentor och glida igenom resten.
 
Hur som helst. Helgen bjöd på 20-årsfirande av Johanna med presenter, alldeles för mycket mat och för lite plugg. Men det är väl så det ska vara när man är hemma och hälsar på! Min present till henne verkade åtminstone ha gått hem och jag är själv sugen på liknande. Fortfarande lite trött från helgen känner jag mig dock, blev sent i lördags och igår kom jag inte i säng förrän lååååångt senare än vad jag hade planerat. Också en biverkning av studentlivet antar jag.
 
Idag fortsätter jag nötande av akutsjukvård fram tills jag och Gabbsan ska gå och träna, min rumpa och ben ska nog få sig en ordentlig omgång Förhoppningsvis sammanstrålar vi även hos mig för gemensamt kvällsplugg!
 
Pigg morgonselfie från i lördags 

Passade på att låna selfie-pinnen, äääälskar klänningen!

Dagens sällskap, invigning av nya muggar


 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?