Fikafavorit

2015



Precis sagt godnatt till Gabbsan, Norah och Fredrik som varit uppe för en sen kvällsfika bestående av te och chokladbollar, mina fina vänner!

Tidigare idag har jag hängt med näsan djupt nere i läkemedelsboken med undantag för en timme då jag unnade mig en promenad ner till stan för att få lite sol i mitt bleka ansikte. Med massa D-vitamin rikare traskade jag sen hem igen och fortsatte med plugget. Det är skönt att jag bara har en dags pluggande kvar innan tentan, känner mig väldigt redo att skriva den och hade jag fått välja hade jag redan skrivit den imorgon!

Tyvärr går det inte så istället har jag planerat in en morgontur till gymmet med Gabbsan innan jag kör en repetition med pluggandet och sedan satsar jag på att vila mig i form. Har även ett möte med balkommitten imorgon vilket jag ser fram emot!

En stund framför tvn väntar nu innan det ännu en gång är dags att sova!

Äntligen är min nya vårjacka invigd, som jag älskar den!

Jag må sitta inomhus större delen av tiden när solen lyser, men denna utsikt gör det lite lättare!












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?