07.31

2015



Var igår när jag stupade i säng väldigt nöjd med min stundande sovmorgon idag och såg väldigt fram emot att då sova ut... Men att döma av att klockan precis slagit strax efter 7 gick det ju inte allt för bra med sovmorgonen...

Jag lyckades åtminstone rycka upp mig lite igår, tog ett pass till gymmet och skaffade mig lite endorfiner i kroppen och kände hur humöret steg. Väl hemma blev det en god smoothie och sedan även en stunds kvällsplugg (tänka sig). Inte riktigt den mängd plugg jag hade hoppats på att få gjort men alltid en start!

Idag vankas det grupparbete en stund i skolan. Förhoppningsvis blir vi klara lagom till lunch så jag får hela eftermiddagen till att plugga. Då tvättkorgen också svämmar över har jag  äntligen tagit tjuren vid hornen och bokat tvättid även fast det antagligen är det tråkigaste som finns...

Men först ska jag unna mig en lååång frukost!

Gårdagens smoothie- mango, hallon, banan, vaniljyoughurt och havregryn för lite extra mättnad. Har jag förresten sagt att jag älskar min smoothiemaskin? En mixer där smoothien hamnar direkt i muggen som man sätter lock på och dricker direkt ur!












 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?