Slutspurten

2015



Sista dagen innan tenta vilket alltså innebär slutspurtsplugg och om man vill kalla det ångestplugg. För min del vet jag inte riktigt vilket av det jag satsar på. Känner mig inte stressad över tentan, men ändå känner jag inte samtidigt att jag har koll på innehållet. Men det hoppas jag att dagens plugg råder bot på.
 
Igårkväll blev det förresten sen kvällsträning. Träffade på en kompis som skulle träna vid 9 vilket gav mig inspiration, visserligen blev det ensamtur till gymmet i vilket fall som, men jag kom åtminstone dit. Mina prestationer där var nog däremot skrattretande, tror att blodgivningen från i måndags forfarande hänger kvar i kroppen och jag kände mig fruktansvärt SVAG. Men jag gick åtminstone dit och kvitterade ut ett nytt gymkort, gjorde några övningar innan jag släpade mig hemåt igen. Denna gång blev det till och med ett årskort som visar sig räcka lagom tills min examen stundar, 
 
Gårdagen alltså, pluggpluggplugg, gym och 1800 kr fattigare, att det ska vara så satans dyrt att vara nyttig!
 
Nu har mina skolböcker abstinens för mig!
 
So long!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?