Skyfall och fokus

2015



Vaknade i morse av att vaktmästaren stod utanför redo att komma in och plocka ner min persienn som varit sönder sedan innan jul. Så det var bar att hoppa ur sängen och snabbt i första bästa kläder som låg framme. Jag som hade tänkt ligga kvar och dra mig läääänge i sängen idag... Oh well. Upp kom jag, vaktmästaren plockade ner persiennen och jag kom igång med pluggandet tidigare än planerat vilket så klart är bra!
 
Tänkte försöka hinna klart med dagens pluggmål innan min syster som skriver tenta idag är färdig. Hade varit mysigt att parera så vi båda tar en tur i lite butiker tillsammans! Att döma av vädret blir det nog en tur till ett köpcentrum istället för att gå nere i stan, regnet verkligen ÖSER ner utanför...
 
Programmet jag satt bänkad framför igår var för övrigt helt underbart och jag är nu mer taggad än på länge att verkligen bli klar med min utbildning så att jag också får uppleva så häftiga saker! HÄR kan man klicka in för att komma direkt till programmet. 
 
Nu ska jag återgå till min ledarskapsbok innan jag förhoppningsvis får ett sms om att min kära syster är klar med sin tenta!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?