Pride

2015



Skolan är igång och efter idag är ännu ett seminarie avklarat. Denna gång i ledarskap vilket gör det ännu skönare eftersom det inte direkt är ett ämne som är min favorit.. Men det gick bra och nu har jag cirka 5 dagars tentaplugg framför mig innan det är tillbaka till skolan för lite mer seminarie.
 
För övrigt rullar livet på, trots att det är januari har jag redan börjat få lite vårfeelings och är för mesta delen av tiden på såå bra humör! trängssuget börjar också så småningom smyga sig tillbaka så nu kommande dagarna ska jag försöka smyga in lite träning också! Om jag lyckas strukturera upp plugget vill säga men det ska nog gå bra...
 
Igår blev det en spontantripp till Malmö för att gå på bio med familjen. Vi såg familjen Pride som jag absolut inte hört talas om tidigare så mina förväntningar var lika med noll, MEN VILKEN FILM! den var verkligen superbra och helt klart något jag kan rekommendera, SE DEN!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?