Träning som belöning

2015



Nyduschad och nermyst i sängen som nästan är renbäddad (sen i söndags). Dagens måsten blev avklarade, fick till och med mycket plugg gjort och tog tag i läkemedelsberäkningen som jag skjutit upp ett tag! Även nagellacket som suttit på alldeles för länge besegrades. 

Som belöning för dagens effektivitet begav jag mig till gymmet med min nyfunna träningspartner. Tvekade ett tag på om jag skulle bege mig dit, har haft extrem träningsvärk sen sist... Den har varit så brutal att den inte varit skön (som jag brukar tycka träningsvärk är...). Men jag bytte om och kom iväg, väl där gick det mycket lättare och jag undvek de ställen där jag har träningsvärk, viktigt att låta kroppen och musklerna vila! Hur som helst är det kul stt ha hittat en kompis att träna med som verkligen får en att ge ditt yttersta, som det ska vara!

En liten stund till framför tvn, sen är det nog dags att knoppa in. Godnatt! 

Fick förresten ett helt galet sug efter New York igen, måste dit, och det SNART!!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?