Snörvlar som aldrig förr

2015



Ja förkylningen verkar inte vilka ge med sig utan verkar ha ännu mer att ge... Halsen har kliat hela natten och näsan varit igentäpp, tröttheten ska vi inte snacka om...

Tur i oturen så är jag ju ledig och slipper ångest över att jag missar något viktigt i skolan. Samtidigt hade jag gärna gjort något roligare än legat i sängen och snörvlat under mina lediga dagar...

Idag blir det alltså sängliggande läge med tvn och böcker som sällskap. Har dock en tenta som jag gärna hade velat veta resultatet på så jag får hoppas att jag är tillräckligt pigg i eftermiddag för att gå och hämta ut den. Skulle egentligen fikat med några tjejkompisar ikväll men det får jag skjuta upp, vill inte riskera att smitta ner andra med förkylningen!

Dagens utsikt










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?