Ny energi

2015



Tänk vad en intressant föreläsning kan göra för humöret och suget att fortsätta kämpa på i skolan. Hade idag föreläsning i akutsjukvård vilket faktiskt var riktigt roligt. 7 timmar föreläsning var piece of cake och snabbt gick det innan dagen var avklarad. Nu väntar en dags ledighet innan det är dags för skola igen, funderar på att ta och fräscha upp minnet med medicinska och kirurgiska sjukdomar, lär behövas om man ska klara av akutsjukvården känns det som. Annars har jag också en väntande tenta i läkemedelsberäkning som det också skulle vara bra att ta tag i.
 
Verkar åtminstone inte som att jag kommer gå sysslolös imorgon...
 
Snart ska jag bege mig ner på nationen för städdag. Något som alla förmän (engagerade) måste göra en gång på terminen och jag tänker att det är lika bra att ta tag i det direkt istället för att skjuta upp det. Skönt att ha ännu en sak ur världen! Tills dess passar jag på att ta det lugnt framför tv:n, känns i huvudet att jag inte är van vid heldagar i skolan...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?