Med marginalerna på rätt sida

2015



Befinner mig fortfarande på samma ställe som i morse, i sängen under en filt men jag känner mig åtminstone lite bättre. Nu kan jag åtminstone få lite luft genom näsan och jag har även lyckats sova lite.

Begav mig till skolan efter lunch när jag var som mest fylld med energi för stt hämta ut en tenta. Har tidigare inte riktigt varit vän med tentorna utan det har slutat med omtentor i många fall. Däremot lyckades jag komma ikapp och innan jul var jag fri från omtentor. Så jag kan säga att jag var riktigt nojjig efter denna tentan. Tyckte inte alls att den gick bra och var stensäker på att jag kuggade. Men tänka sig, med ett poäng över godkändgränsen klarade jag mig och slipper därmed skriva omtenta!! 

Kan ju också tillägga att vi behöver 70% (i detta fall 65% och 100% rätt vid läkemedelsberäkning) på tentorna för stt få godkänt, det är hårt att bli sjuksköterska!


Nu ska jag försöka boosta mig själv genom att måla naglarna och peela ansiktet i hopp om att det ska skrämma förkylningen!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?