Kickstart

2015



Det blev en trevlig runda i stan igår med systern min som sedan avslutades med scones och te. Då hon var förkyld åkte hon hem istället för att stanna över och jag bjöd istället upp Gabbsan på te, popcorn och apelsiner, smarrigt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, lite som en catch-up. Innan kändes det som en evighet sen jag såg Gabbsan trots att det bara var någon dag sen eller så... men det är väl det som kallas vänskap? 1 dag utan att man träffar sin vän känns som 10.
 
I morse jagade jag upp mig själv ur sängen klockan 06.40, japp ni läste rätt. Hade bestämt med mitt träningssälskap att vi skulle ta träningen ett steg längre med morgonträning klockan 7. Tyvärr lyckades han snooza lite för mycket och jag fick bege mig till gymmet själv, men det gick bra det med. Nu efter en lång dusch, frukost och undanplock sitter jag och samlar kraft inför resten av dagens åtaganden. En snabb runda ner i stan, lite plugg innan fredagens första öl ska påbörjas.
 
Men som sagt, först lite saker på listan att checka av!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?