Från 0 till 100...

2015



...en väldigt bra beskrivning av denna vecka.. Långa dagar i skolan och kvällar jag inte vet vart de tagit vägen. 

I måndags var det heldag i skolan, efter det begav jag mig hemåt för stt snabbt röra ihop lite panikmatlådor innan det blev lite plugg och sedan snabbt iväg till gymmet. Jag trodde inte mina ben kunde bli tröttare än sist jag tränade ben, men det kunde de tydligen. Stupade i säng ganska så direkt efter det kan jag säga.
Tisdagen bjöd även den på en tur till skolan, uthämtning av 2 böcker som jag lyckats sälja samt lite andra ärenden. 

Detta är väl också ungefär mina dagar sett ut, kaos, skola, kaos, träna, sova. Imorgon till idag hade jag dock min syster på besök vilket var sååååå mysigt, igårkväll stod hon i baren med mig på nationen och idag tog vi en tur till stan med Gabbsan, Norah och Fredrik.

Och idag, examination i  skolan, underbar eftermiddag i stan och kvällsplugg nere hos Gabbsan. Nu är jag helt slut som människa och har precis grävt ner mig i sängen. Imorgon väntar en ledig dag och jag hoppas på att få veckans sista måsten avklarade.

Lite bilder från veckan!

Fick agera tvättcoach till Fredrik som ganska så nyligen precis lärt sig tvätta...

Då jag har 2 par urbanears var det dags att dessa åker, uppe på tradera och förhoppningsvis blir de köpa!

Gårkvällens cocktailbar

Vår poster inför dagens presentation i skolan

Första fikan för året utomhus och Lund levererade solsken och vårfeelings

















 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?