Förkylning...

2015



...Nummer 3 i ordningen och inom loppet av en månad! Lite lagom kul att varje förkylning inträffar de gånger jag även är ledig från skolan.
 
Menmen, finns inte jättemycket att göra åt saken mer än vila, vila och lite te på det. Som tur är fick jag även tag i sladden så nu kan jag även roa mig med tv-spel! Hade en kompis igår som jag utmanade på Mariokart vilket slutade med att han vann med ett poäng och fick en bitter Frida på köpet, jag är inte världens bästa förlorare kan jag säga...
 
Innan nederlaget i Mariokart såg jag till att få lite ärenden gjorda, bytte ett par skor coh sålde några skolböcker. Det var verkligen ett helt underbart väder igår, lagom vinterkallt i luften, lite snö på marken(hade gärna fått vara mer) och solen som sken. Efter att ha gått runt hela Lund i 3 timmar kan jag dock säga att jag vvar ganska mör i kroppen, kanske på grund av förkylningen.
 
Idag ska jag försöka vila bort förkylningen innan jag beger mig ner för att jobba coktailbar på nationen, inte världens bästa tajming men bara att bita ihop!

underbara väder

Sträckläste också ut denna bok igår, helt fantastisk men med ett extremt tråkigt och sorgligt slut...










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?