Fifty shades of Grey

2015



Vilken film!! Och vilken mysig kväll jag hade igår!

Precis som resten av Sveriges kvinnliga befolkning var jag bara TVUNGEN efter att ha förälskat mig i böckerna. Jag skulle kunna berätta hur mycket som helst om filmen men jag vet inte vart jag skulle börja och för att inte spoila allt för mycket får jag helt enkelt låta bli. Vad jag dock kan berätta är att det finns inga ord som beskriver filmen på ett rättvist sätt, fantastisk, underbar, bästa kärleksfilmer som gjorts osv, räcker helt enkelt inte till. Jag är störtförälskad i Mr. Grey (minus de lite extremare delarna kanske)
Jag tycker det är fel av de som attackerar filmen och säger att han utnyttjar henne, detta intryck får man inte alls när man ser filmen. I filmen får åtminstone jag intrycket av att 2 person faller för varandra och försöker lära sig att acceptera den andres sidor, både bra och dåliga.

Kort och gott är det en fantastisk film om kärlek och för er som inte tänkt se den på grund av alla rykten om att han utnyttjar henne, strunta i ryktena och SE DEN!! Jag längtar redan tills 2an och 3an kommer ut, Tills dess får jag nöja mig med att drömma mig bort till soundtracket. Det är nästan så att jag funderar på att se den ännu en gång...

Efter filmen hade jag och Gabbsan beställt sushi som vi avnjöt i sällskap av Norah och Fredrik och en mysig kväll framför tvn.

En i korridoren hade stor födelsedagsfest igår så jag kan väl säga att jag inte sovit toppenbra då de festade in på småtimmarna men vad gör det, 8 timmar på jobb och jag lever fortfarande på förälskelsekänslan som filmen gav och sen får jag njuta av ännu en lugn kväll i mitt eget sällskap och Melodifestivalen!













 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?