Fettisdagen

2015



Precis hemkommen från en snabb tur till skolan. Skönt med korta dagar när man har gott om tid till att bocka av annat som måste göras. Ja jag är en sån som måste skriva listor för att få saker gjorda, står det inte på listan finns det inte en chans att jag gör det... främst för att jag inte kommer ihåg det hehe. Som ett exempel kan jag avslöja att måla naglarna för tillfället står med på listan, hur illa?
 
Nog om det, jag har ett ännu större problem. Ett riktigt stort sug efter SEMLOR!!! Överväger att köpa med min ingredienser till att göra egna när jag ändå ska gå till ica men jag behöver liksom inte 4 bullar och en hel förpackning grädde, jag nöjer mig med en. Men det är kanske ett av de i-landsproblem man möter som laktosintolerant, finns inga genvägar när suget slår till. Fortsättning på problemet följer...
 
För tillfället sitter jag mest och väntar på att klockan ska slå lunch, och är det någon gång tiden går långsamt så är det precis innan lunch, har passat på att avverka lite plugg redan och hoppas att jag blir klar med dagens dos relativt snart, hade varit göttigt att bocka av allt på listan som byggts upp senaste veckan. Bland annat så förökar sig dammråttorna under sängen i ett skrämmande tempo *ryser*. Efter jag har gottat ner mig i mat och fått matkoma som jag förhoppningsvis övervinner utan att somna ska råttorna jagas bort och kylen fyllas, juicegalningen har inte ens juice hemma, i-landsproblem nummer 2!!
 
Nej, nu står jag inte ut längre, lunch it is!

Listor, listor <3


 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?