Drömhelg och selfiestick

2015



Har precis landat i sängen efter en supermysig helg hemma bestående av massa mat och den efterlängtade semlan!

Jag känner mig sprängfylld av mat men kunde ändå inte låta bli att trycka i mig lite citronsorbet precis, typiskt mig att inte förrän efteråt inse att jag är proppmätt. Oh well..

Tillbaka till helgen, god mat, melodifestival och massa tid med familjen. Passade även på att sova ut lite extra så jag är redo för veckan som kommer. En promenad till stranden hade jag planer på men så blev inte fallet, får bli en annan gång istället.

Johanna hade införskaffat en selfiestick så den var jag självklart också tvungen att testa. Och betyget? Betydligt roligare än jag trodde, känner ett sug efter en växa inom mig, typ att jag själv måste införskaffa en...

Några av alla bilder jag knäppte med pinnen!




Nu väntar en stund framför tvn och planering inför kommande vecka!











 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?