Smått kaotiskt

2015



Hooooly moooooooly vilket kaos det har varit senaste veckan. Efter påskhelg, ledighet samt min lite smått spontana tur till Göööteborg förra veckan hamnade jag och min partner till examensuppsatsen waaay back vilket resulterat i att jag suttit från morgon till kväll senaste veckan och plöjt igenom artiklar som vi eventuellt ska ha med i uppsatsen. Som grädden på moste jobbade jag även en dag i helgen vilket inte direkt gav mig mer tid. Lyckades ju tydligen också missa årets varmaste dag när jag satt där inne på jobb också...
 
Nu börjar vi dock se ljuset i tunneln hoppas jag och idag ska vi förhoppningsvis börja skriva så smått på uppsatsen, vet en som kommer vara lyckligast när helgen tågar in (JAG).
 
Nåväl, lite bilder kan jag bjussa på innan dagens tortyr drar igång!

Helt underbart vårväder var det i Göteborg, strosade runt där några timmar innan jag mötte upp pappa för att bege mig till ULLARED! Köpte på mig några vettiga saker (eltandborste) och några mindre vettiga (selfiestick). Kul var det!

Trots högar av artiklar att gå igenom unnade jag mig en promenad med ett gäng gosiga tjejkompisar


Vilket resulterade i två små minibuketter

Hanns även med en vinkväll på min matta i lördags, festligt värre!


Uppsatsen kallar, ge mig styrka!


 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?