Mat i stora lass

2015



Precis som alltid när jag beger mig hemåt till resten av familjen blir man överöst med mat, fika, godis, you name it! Det är lite som en konstant matkoma ungefär. Men inte för att jag klagar, jag är helnöjd!

Lämnade hemmet i torsdags för att ta en liten shoppingtur med Johanna på emporia innan vi mötte upp resten av familjen, lyckades få med mig en del kap hem som jag spanat på ett tag och såklart lite mer utöver det. 2 fikor hanns även med, först lunch och sedan en kaffe-fika på epsressohouse medan vi väntade in pappa. Kvällen bjöd på hemmagjorda hamburgare DIREKT FRÅN GRILLEN (vilken dröm) innan jag somnade som en stock. Har dragits med världens nackspärr hela veckan plus att onsdagen bjöd på fest, inte konstigt jag var sliten...

Fika 2/2



Igår sken solen och hela familjen var ledig tillsammans och vi bestämde oss för en liten roadtrip, sagt och gjort och vi hamnade i en butik ute på landet med väldigt mycket prylar och såklart fika! Bra dag som avslutades med en riktig lyxmiddag och soffhäng.

När man äntligen kan använda solbrillor

Idag jobbar Johanna och mamma så jag får väl se vad jag och papper hittar på tills de är klara, föesta steget blir att ta sig upp och äta frukost!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?