Juli?!b

2014



Ännu en månad har sprungit förbi och det är redan JULI?! För min del känns det konstigt att sommaren redan är inne på sin andra månad, har inte riktigt fått in någon sommarfeeling. Men jag antar att det kan bero på att jag inte har varit på stranden en enda gång mer än när jag promenerat och så har jag inte heller någon resa att se fram emot.
 
I måndags tog jag som sagt en tur in om tygaffären och köpte lite tyger. Fick för mig att jag skule sy en picknickfilt och en värmekudde att ha när man har ont i nacken och liknande. Värmekudden blev klar i ett naffs, inga större svårigheter, picknickfilten är däremot lite svårare så den har inte riktigt hunnit bli klar. Tänkte jag sparar det och visar det när det är helt klart istället.
 
Idag står utflykt till en marknad här i Skåne på schemat. Tycker det är ganska trevligt att hitta på småsaker, som marknader och sånt, dock tröttnar man ganska lätt, har man varit på en marknad tror jag man har sett allt. Variationen är inte särskilt stor...Innan det bär av på marknad tänkte jag dock ta en runda och gå på Bikini-jakt. Har hittat 2 stycken som är helt okej på internet, nu återstår det bara att se om de är lika bra i verkligheten!
 
Här är de 2 bikinis jag hoppas på finns i buktiken, gillar egentligen den mönstrade lite mer än dne helfärgade!
 
Från H&M kommer denna blåa, 149 kronor!
 
Från Lindex kollektion Holly&Whyte, också 149 kronor!
 
Håll nu tummarna för mig!
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?