#flitigtjej

2014



Hej på er!
Tiden går fort när man har kul som man brukar säga. Jobbhelgen tog slut lika snabbt som den hade börjat och nu är jag återigen ledig i 2 veckor. Det var 4 år sedan jag hade ett sommarlov utan att jobba (totalt 6 dagars jobb räknar jag inte som sommarjobb) och det är fantastiskt skönt att vara ledig. Även om jag inte gör något mer än att egentligen ta dagarna som de kommer.

Igår var jag med pappa en runda i stan, åt glass, världens godaste granatäpplesorbet innan ett himla regn- och åskoväder överraskade oss. Det slutade med att vi fick kryssa mellan tak och träd för att ta oss till bilen!

Idag är ännu en lugn dag, har varit en exemplarisk dotter och tvättat husets alla förnster (pluspoäng till mig) och nu sitter jag och pluggar lite lugnt. Ett tag kvar till tentorna i augusti men tiden går som sagt sjukt fort så lika bra att starta i tid! Får åtminstone se till att unna mig ett dopp i poolen så småningom.

Inget tråkigt pluggställe här inte!










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?