Gratis förändring

2014



Mitt i tentaplugget fick jag en fruktansvärt bra ide. Brukar alltid ha något i tentaplugget att syssla med parallellt, mest för att ha något att se fram emot i pluggpauserna man faktiskt förtjänar att ta ibland.
 
Denna gången var det 2 av mina tavlor som föll offer för min dåliga pluggmotivation...Har egentligen varit trött på de ända sedan de sattes upp men jag antar att jag tänkte att det var bättre än inget. Nu tog jag äntligen tag i saken och gjorde något helt eget, superenkelt och fram för allt, GRATIS!!
 
Här är ena tavlan före och nedanför efter, längre ner finns även beskrivning på hur jag gjorde!
 
Före:
 
Efter:
 
Det som behövs är:

Ja, sen är det bara att klippa och vara kreativ, ingen tavla blir den andra lik och du får användning för gamla tidningar som ligger och skräpar. Varför inte byta ut modemagasinen mot svart-vita dagstidningar och sätta ihop en massa text? Bara fantasin sätter gränser! detta kan också vara ett bra presenttips om man vill satsa på något personlgt. Varför inte smälla ihop ett kollage med massa bilder som påminner dig om pojkvännen eller kompisen?
 
Jag blev sjukt nöjd utan att behöva lägga ut en krona och det absolut bästa är att absolut ingen har likadana tavlor!
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?