Vit jul?

2014



Dan före dopparedan och termometern visar +8 grader. Jag får väl precis som vanligt se mina drömmar om en vit jul besegrade..Men man kan väl inte få allt antar jag...
 
Idag ska jag försöka skriva klart näääästan hela hemtentan och hjälpa mamma med det sista julfixet. Tänkte vara en sådan exemplarisk dotter idag, sen får vi se om det håller eller om jag fasntar framför dumburken...
 
Anyway, nu när nytt år börjar närma sig finns det väl inget som passar bättre än en liten nyårsresume?
 

Beskriv året med tre ord.
Snabbspolat, glädje, kärlek

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Haha kanske fjantigt men när jag ÄNTLIGEN fixade alla tentor jag haft efter mig. Och när jag fick en uppenbarelse om att fyfan vad livet är gött, vad nöjd jag är med i princip allt! och New York, resan till mitt älskade älskade New York!

Har du blivit bättre på något?

TRÄNA! det är nästan så jag kan börja kalla min träning en rutin (med undantag för kommande julhelger). umgås med mig själv börjar jag också bli bra på, och planera! typ planera så bra att jag faktiskt börjar känna mig liiiiite vuxen

Vad var extra dåligt med året?
Hmm även fast början på sommaren med midsommar och allt var AMAAAAAZING får jag nog ändå säga sommaren. Stora planer på resor och kul suddades ut på grund av brist på jobb, no money no honey så att säga...

Vad var extra bra?

Att skolan har gått SKITBRA, att jag nästan konstant har skrattat mig genom livet. Att jag har kommit min bästa vän ännu närmre. Att ALLA mina vänner är så braaaa!

Vad lyssnade du på?

Den låt jag lyssnat mest på i år måste vara "Tommy tycker om mig" med Markus Krunegård. SÅ JÄVLA HÖGT OCH KÄNT SÅ JÄVLA MYCKET. Har lyssnat ihjäl The Growlers. Har nog lyssnat på det mesta som väckt dansen i mig. Jag har dansat i duschen hur mycket som helst!

Vad skrattade du åt?

Åt alla fantastiska vänner och sjuka påhitt vi gjort, åt Fredrik som så bra smält in i vårt kompisgäng. Att en människa kan vara så rolig är sjukt. 

Vad grät du till?

Jag tror faktiskt inte jag gråtit åt något speciellt, det sulle vara tårar av glädje när jag klarade sista tentan som släpade kanske, hehe

Lärde du känna några nya människor?

Massor! Så många, underbara, roliga, fantastiska. Och även idioterna, men de sållades bort ganska snabbt...

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Ta mig igenom sista året av utbildningen, förhoppningsvis få ett rackarns bra sommarjobb. Spendera ledig tid under sommaren med fina vänner, unna mig en resa, fixa lägenhet (korridor tar död på mig) och slutligen, bara vara!. 

 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?