Sporadisk uppdatering

2014



ja, inte är det jämn uppdatering här på bloggen!
 
Men har man börjat närma sig slutspurten på sin utbildning, jobbar och älskar att umgås med vänner så finns det inte mycket tid över till att sitta vid datorn mer än när uppsatser skrivs.
 
Men idag däremot, efter kvällsjobb idag och i relativ fas med skolan har jag äntligen en dag helt utan planer!
 
så, vad har jag hunnit med desa månader jag varit frånvarande?
 
MYCKET! jag har tagit igen alla mina tentor jag haft efter mig, fyllt år, umgåtts med vänner, festat, haft praktik, varit på konsert (Markus Krunegård), varit på Ullared (himmelriket) och mycket mycket mer!
 
Men tillbaka till nuet, december, 17 dagar kvar till jul och sakta men säkert börjar jag få något som liknar julfeeling. Lussebullarna bakades i torsdags och julpyntet är uppe sen en vecka tillbaka. UNDERBART! Däremot uppkommer alltid det ständiga problemet med julklappar, VAD SKA MAN KÖPA?! vad köper man till sin syster som till exempel har råd att köpa det hon vill ha själv? eller till sina föräldrar som säger att de har allt de behöver? Jag kan väl samtidigt tänka mig att jag inte heller är den lättaste att köpa julklappar till, visst finns det många saker jag är i "behov av" men oftast väldigt dyra tyvärr...skrivbordsstol, glasögon, gymkort är några exempel. 
Sen finns det så klart också den roligare delen av önskelistan, klocka, högtalare, urbanears denne fantastiska väska ni ser nedan, kärlek vid första ögonkastet!
 
mIchael kors i modellen Selma, så fin!
 
Nu ska jag ta tag i livet och göra mig en smoothie till lunch, i eftermiddag kanske det dyker upp lite julpyntsbilder eller annat skoj
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?