Opponering

2014



Godmorgon,
 
Sitter nu och väntar lite på att tiden bara ska gå, ska snart bege mig till skolan för att ha opponering på projektplanen jag och min skrivpartner har gjort För er mindre insatta är alltså själva grunden till kandidatuppsatsen vilket är EXAMENSARBETET!! craaaaaaay!!! Att jag bara har cirka ett år kvar är HELT SJUKT!!
 
hur som helst, känner att antalet utropstecken ovan inte var hälsosamt så tillbaka till ursprunget, projektplan allts, och opponering. Med andra ord ska en annan grupp komma men konstruktiv kritik på det vi skrivit vilket jag hela tiden fasat lite för. Jag vet själv med mig att jag är fruktansvärt dålig på att ta emot kritik så det kan bli spännande detta. Som tur är får vi ju lov att argumentera mot kritiken och det är något jag känner att jag är betydligt bättre på, just för att jag är så fruktansvärt dålig på att ha fel...
 
Nåja, dags att ta tag i min laxbit som väntar på att bli tillagad innan jag beger mig ut i det snöblandade regnet mot skolan. Får tänka på kvällens mysigheter med kra kompisar som sällskap så ska jag nog ta mig igenom denna dagen också,
 
på återseende kompisar!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?