Sommarlov

2014



Det blev visst ett lite sommarlov här på bloggen också trots att jag hade tänkt hålla igång... Men eftersom jag inte haft datorn igång på i princip hela sommaren är det kanske inte så konstigt!
 
Nu är det i vilket fall dags att fokusera på stundande tentor igen vilket innebär att datorn och jag lär spendera mycket mer tid tillsammans, så lite mer uppdateringar kan det nog bli.
 
Idag är det även mitt sista jobbpass för sommaren vilket känns helt FANTASTISKT!! Jag har absolut inget emot mitt jobb, att sitta i kassan och snacka med folk är roligt, men jag föredrar nog faktiskt min utbildning framför ICA. Men innan skolan drar igång har jag som jag skrivit tidigare nägra gamla tentor att ta itu med som släpar efter, lite mindre roligt men förhoppningsvis klarar jag de denna gången!
 
Tiden rann iväg, dags att bege sig till jobb, 8 timmar på ICA, sen är jag klar för sommaren!
 
TJOOOHOOO!!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?