Missförstånd

2014



Jag måste ha missförstått det här med att sova ut under ledigheter. Det absolut längsta jag sovit på hela sommarlovet är nog till strax innan klockan 9, och då var det för att jag gick och la mig sent...Idag vaknade jag relativt pigg klockan 7 och kunde verkligen inte somna om även fast sängen var väldigt skön och gosig.
 
Istället var det bara att ta sig upp, äta frukost och nu sitter jag här, strax efter halv 9 och redan redo för att ta tag i dagens plugg. Inte ett dugg sugen, men måste man så måste man. Får väl föreställa mig hur skönt det kommer bli sen när jag förhoppningsvis klarar tentan och slipper skriva den igen!
 
Hur som helst, ska försöka hinna titta in här lite under dagen också i mina pauser (som det alltid är gott om).
 
Då är det väl lika bra att dra igång,
 
Hörs sen!








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?