Time flies

2013



Jaha, och så var det helt plötsligt november och över en månad sen jag bloggade...Precis som vanligt har jag haft fullt upp med både skola och jobb. För tillfället praktiserar jag på en vårdcentral och har gjort det sen 4 veckor tillbaka. Nu är det dock bara 1 vecka kvar tills det är tillbaka till skolbänken igen. Praktiken är superkul men också väldigt mycket tuffare än vanlig skola, har dock fått uppleva så många häftiga saker så det är värt det. Bland annat har jag fått känna på en gravidmage och bebisens rygg, huvud och även fått en liten spark genom magen rakt på min hand, konstig känsla!
 
Annars är det supertråkigt väder idag, regnet öser ner precis som det har gjort de sista 4-5 dagarna. Nu känns det verkligen att det är höst på riktigt. Mitt element i korridorrummet har också bestämt sig för att lägga av så ni kan ju tänka er att det är lite småkallt...
 
Nu måste jag återgå till hemtentaskrivande. Är i princip klar med en till fredag så nu återstår bara en till innan det är dags för riktigt tentaplugg inför nästa vecka...Ja, nu hör ju hur kul mitt liv låter..
 
Puss och kram








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?