Lill-lördag

2013



Vart tog egentligen måndag och tisdag vägen?  För mig känns det som att jag glömde kvar huvudet på måndag eller tisdag...
 
Hur som helst. Har precis kommit hem från veckans sista skoltillfälle, nu ska jag inte dit förrän måndag eller tisdag tror jag vilket ska bli både skönt och tufft. Har som sagt rapporterna som ska in på tisdag vilka jag inte börjat på än...Men nu när jag väl är hemma tidigt och har ledig tid för det känns det som att jag borde passa på och börja. När jag väl kommer igång med skrivandet brukar det inte vara något större problem, men det är just det att skriva de första meningarna som tar emot!
 
Nej, nu ska jag försöka komma igång så jag kan hitta på lite roligheter ikväll!
Förresten! kika in här senare för dagens outfit!
 
XOXO








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?