Dummadumma...

2013



Det är väl typiskt...att man alltid ska åka på förkylning eller liknande när man har som mest att göra?
 
Det  började lite smått i förrgår och bröt ut ordentligt igårkväll, huvudet värker, näsan rinner och jag skiftar mellan att svettas och frysa. Idag finns det dock tyvärr inte mer att göra än att trycka i sig ipren, jag har tenta att skriva...Det är väl inte det mest optimala att skriva tenta när man inte är på topp, men jag antar att det är bättre än att inte gå dit alls, får göra det bästa utav situationen helt enkelt.
 
Och visst ja! Receptet jag lovade kommer, jag ska bara samla kraft och få tid, det är mycket nu!
 
Nu ska jag läsa igenom skolboken en sista gång innan jag beger mig till skolan för lite info om höstterminen och sedan tentan, wish me luck!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?