Jag ska....

2013



FLYTTA!
 
Ja äntligen har jag fått boende i Lund vilket är helt fantastiskt roligt. Tvekade länge på om jag skulle välja korridorrum eller studentlägenhet men när jag fick ett erbjudande om fina korridorrum nära skolan och med balkong var det självklart, RUMMET VAR MITT!
 
Just nu håller jag på och flyttar in lite smått och under tiden väntar jag på sängen som jag beställde runt nyår, fick besked på att den ska komma nu i veckan så hoppas hoppas! Hade varit så kul att ha flyttat allt till helgen så jag kan börja med småsakerna, plocka upp allt och pyssla lite för att det ska bli mysigt. Tills jag är helt klar bjuder jag på en bild på rummet från hur det såg ut igår. Fortfarande en del som fattas men det tar sig. Är glad över texten på väggen som satt där redan innan jag flyttade in!
 
Ber om ursäkt för kvaliten på bilden, tagen med panorama samt mobilkamera, långt ifrån det bästa...








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?