2013.01.01

2013



Kan först och främst börja med att önska ett gott nytt år!
 
Hade fullt upp igår och glömde helt bort att klicka in här då! Hur som helst. Nyårsfirandet började med en nyårskonsert på operan vilket faktiskt var en positiv överraskning. Hade förväntat mig 1,5 timmes opera men så fel jag hade. Det var allt från opera till Björn Ranelid...så ja, ni kanske förstår vilken blandning där var!
 
Sedan fortsatte det med det traditionella firandet, 3-rätters med hummer, oxfile och slutligen en efterrät bestående av choklad- och vaniljmousse, har ni tur dyker både bild och recept upp senare! Var en ovanligt lugn kväll för min del så idag vaknade jag pigg och glad!
 
Förresten, har ni tänkt på en grej, januari låter så mycket bättre än december, så mycket närmre våren. 2 månader och sen börjar det äntligen dra sig mot vår för oss här nere i Skåneland, UNDERBART.
 
Nej, slutbabblat för denna gången, får väl se om jag kan hitta något att dryga ut denna dagen med, allt går så långsamt när man verkligen har något att se fram emot, men SNART så!
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?