Sommar...

2013



 
 
Här är det ju livat inne, eller inte haha...men är det sommar så är det. Tror att jag idag för första gången på över 2-3 veckor öppnade datorn. Visserligen har jag ju både mobil med internet och iPad men det är ju inte riktigt samma sak!
 
Menmen, det får bli som det bli nu under sommaren, jag gör ändå inte mycket mer än att jobba. Trist men sant. Nu är jag dock ledig lite mer så ikväll blir det förhoppningsvis en tur ner till stranden med vänner för grill och volleyboll. Innan dess borde jag dock ta tag i tentapluggandet...men jag har varken någon lust eller ork så vi får se hur det går med det.
 
För övrigt är mitt nya rum i Lund i princip klart, väggarna är målade och de nya möblerna är uppsatta, nu saknas bara lite tavlor och hyllor på väggarna samt kuddar och annat som gör det mysigt, längtar sååååå tills det är dags att flytta till Lund igen. Lär väl bli om 2-3 veckor :). Annars har det nog inte hänt så mycket, tror inte ens att jag har varit på stranden.
 
Eller JO! nu kom jag på BÄSTA saken som hänt sen jag skrev. Jag och min syster var på Big Slap i helgen vilket är en housefestival som startade i år i Malmö. Vädret var på topp och artisterna var verkligen TOPP! Sebastian Ingrosso, Afrojack, Nicky Romero, Adrian Lux, Rebecca & Fíona, Nause. HELT FANTASTISKT! Hade extremt ont i fötterna igår och var extremt seg i skallen på jobb.
 
Nu får jag nog sluta babbla, bjuder på lite samlade bilder från Instagram innan jag säger hejdå!
 
Grym utsikt på powerwalk
Flytt
Älskade, älskade skor
Big Slap (Video, vill ni se kolla in de på lindvall_frida på Instagram), Ingrosso
Ännu en video från Instagram på Big Slap, Afrojack
Morgonens frukost i solen
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?