Små citroner gula

2013



Idag är en sån dag jag gör allt annat än det jag inte borde göra...sitta på We heart it och klicka runt på youtube bland annat...Och som ni kanske kan gissa er fram till så är det plugga jag borde göra istället. Menmen, jag har ändå kommit en bit på vägen med pluggandet och lite pauser måste man ha.
 
Var tänkt att jag kanske skulle träffa en kompis i dag men det blev uppskjutet så idag borde jag verkligen få massa plugg gjort för att kunna träffa henne.
 
När jag satt inne på youtube hittade jag en trailer för ännu en film jag verkligen hade velat se, Små citroner gula. Läse boken under semestern men glömde bort filmen. Försökte se om den går på bio fortfarande men tyvärr inte, så det blir att vänta tills den kommer och går att hyra.
 
Nu måste jag ta tag i tentapluggandet, längtar tills det blir lite roligare saker att skriva om i bloggen,
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?