Promenad

2013



Pluggandet har äntligen börjat gå framåt, som tur är...
 
Som belöning för dagens slit tänkte jag ta en promenad med min grymma granne. Väldig lyx att ha en jämnårig bara några meter bort. På tal om lyx sitter jag i köket nu medans mamma lagar mat, för er som bor hemma förstår kanske inte riktigt hur jag menar, men för er som flyttat förstår nog precis.
Den där känslan av för det första slippa laga maten själv, och för det andra att bara vara, typ som att umgås utan att egentligen säga något, det är bara mysigt liksom...
 
Nej, nu börjar jag snart flumma iväg, börjar bli lagom seg i huvudet av allt plugg. Snart dags att stänga ner för idag. Hoppas också på att det blir andra delen ur Torka aldrig tårar ikväll!!
 
Kram








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?