Influensa

2013



Ja det är väl som man brukar säga, när man minst behöver det blir man sjuk. Kände i tisdags att halsen gjorde ont på precis samma sätt som innan förkylningen slog till så jag tryckte i mig te, glass och allt möjligt för att möjligtvis kunna förhindra den, eller åtminstone göra den lite mildare, men icke! Vaknade igårnatt av att jag frös så extremt mycket samtidigt som kroppen var kokhet. Så igår var det bara att bänka sig i fåtöljen med täcke, te, C-vitaminer och massa saft.Planerna på sista-minutententaplugg inför idag kunde jag bara glömma, var helt utslagen!
 
Därför blev det tidigt i säng för att förhoppningsvis tillfrisknat tillräckligt för att orka ta mig till tentan idag. Tyvärr skedde inget mirakel och det fick bli att jag skippade den tyvärr... Somnade istället om och slutade med cirka 11 timmars sömn. tror febern är på väg bort men förkylningen blir bara värre och värre...suck, jag som fyller år i helgen och allt...weell, nu blir det att kurera mig i 2 dagar och hoppas på det bästa. Tror jag ska dra igång en serie snart!
 
Nu vet ni i alla fall varför jag varit lite frånvarande,
 
Hörs kanske sen, annars en annan dag!
 
Kram








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?