Friday!

2013



Inte för att det direkt spelar någon större roll för mig eftersom att jag fortfarande har sommarlov...men ändå, det är fortfarande något speciellt med helger.
 
Förkylningen sitter fortfarande i med ett järngrepp. Idag har jag dock lyckats höja fräschetsnivån, en tur in i duschen och sedan vanliga kläder istället för pyjamas. Bäddat sängen och packat saker har jag också fått gjort, sen att jag nu någon timme senare känner mig halvt utslagen är en annan femma...Men, nu är det gjort i alla fall och för tillfället sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig. Blir en tur hem över helgen för att fira födelsedag och sådant trevligt!
 
Med tanke på att jag legat inne de senaste dagarna har jag inte sådär jättemycket roligt att bjuda på, men en låt jag fastnat för kan jag bjuda på, Veronica Maggios senaste närmre bestämt!
 
Så medan jag hämtar andan får ni lyssna på denna,
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?