Flytt, plugg, tenta

2013



Ja, därav den dåliga uppdateringen. Det började i måndags med tenta som gick helt okej faktiskt, hämtade också ut min kuggade tenta och det visade sig att frågorna var EXAKT samma som den jag precis skrivit, en aning surt med tanke på att om jag hade hunnit hämta ut tentan tidigare hade jag kunnat göra ännu bättre ifrån mig. Men det kan jag inte göra något åt nu så bara att hoppas på det bästa!

I tisdags blev det en mini-tripp till Göteborg med shopping, fika och på vägen hem avslutades dagen med ett besök på Gekås i Ullared. Alltid bra att fylla på förrådet med schampo och sånt.

Och slutligen i onsdags var det dags att lämna hem-hemma och flytta tillbaka till Lund för terminen. Till en början kändes det konstigt att vara helt själv igen men nu när jag pluggar till nästa tenta är det ganska skönt faktiskt!

Igår och idag är det plugg som gäller igen, jobb hela helgen vilket innebär att jag inte kommer hinna plugga då så det får bli extra mycket idag!

Nu ska jag dra igång, kanske kikar in lite senare om jag hannar framför datorn,

Kram









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?