Effektiv

2013



Ja, effektiv kan man minst sagt säga att jag har varit idag. Åkte hemifrån redan vid halv 8 imorse för att hinna till Lund och tömma de sista sakerna innan besiktningen av det gamla rummet! Besiktningen gick bra och det gamla rummet är ett minne blott, ska dock bli spännande att se vem som flyttar in där efter mig!

När det var avklarat fick jag spurta ner till vaccinationscentralen för att ta en sista hepatit-spruta (något alla sjuksköterskor gör). Snabbt och smidigt gick den över sen bar det hemåt igen. Fastnade på biblioteket och hittade Jonas Gardells serie Torka aldrig tårar, har sett serien flera gånger och tänkte nu läsa böckerna. Brukar faktiskt vara så att böckerna är bättre men vi får se!

Slutligen var det dags för frisören och hejdå till hemska utväxten! Jag är äntligen blond igen och håret fick en uppfräschning, skönt att bli så nöjd när man provar en ny frisör!

Nu har jag landat i soffan med första boken, KAN INTE SLUTA LÄSA!

Hoppas ni haft en bra dag!

Underbara boken och finfina håret!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?