Underbara tisdag

2013



 
Redan klockan 9 i morse blev denna dagen superbra, eller kanske redan innan när jag drog upp persiennerna och insåg att det var sol ute. Hämtade ut min hemtenta som jag lämnade in för ett tag sedan och fick reda på att jag blev GODKÄND vilket är helt underbart, detta innebär att jag är klar med min alldeles första kurs på sjuksköterska!!
 
Gick sedan på en del av föreläsningen innan jag bestämde mig för att åka hem, kände inte direkt att den gav något så bestämde mig för att åka hem och plugga till tentan nästa vecka istället. Nu, 3 timmar senare har jag hunnit skriva klart min sammanfattning till tentan, plockat upp väskan från helgen hemma, tvättat fönster på lägenheten och ring vaktmästaren som hunnit konstatera att det luktar avlopp i mitt badrum på grund av en packning i toaletten som läcker, GREAT! Som tur är går det att fixa och snart kommer jag ha ett luktfritt badrum, sååå skönt! 
 
Som belöning för att jag varit så effektiv tänkte jag träna lite senare, kan behöva en paus från pluggandet!
 
Nej, dags att ta tag i pluggandet och även laga lite mat,
 
Bild från i lördags,  
 
Hörs kanske sen!
 
xoxo
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?