Sweet nothing

2012



Gårdagen blev precis som jag hade hoppats på, om inte ännu bättre än vad man kunnat tänka sig. Sittning med god mat som fortsatte med bland annat schlagerlåtar hela natten lång tillsammans med grymt sällskap kan ju inte bli annat än bra!
Men gud vad seg jag är idag, vad tvungen att släpa mig upp ur sängen för att jobba en stund på badhus även fast sängen var betydligt mer lockande, huvudet känns som sirap...väldigt seg sådan. För att undvika att somna efter jobb har jag nu bakat sjukt goda kakor (matorgasm på hög nivå) och allmänt flugit runt. Nu säger dock kroppen ifrån och jag ska hoppa i OnePiecen och parkera mig i soffan.
 
Innan jag säger trevlig kväll bjuder jag på en låt som sammanfattar gårkvällen perfekt,
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?